BUKOWSKI: BORN INTO THIS izle

Bukowski: Böyle Geldi Böyle Gitti






Beat Kuşağı'ın bağımsız ve aykırı şairi... Bazen sıradan bir aymazın teki, bazen olabildiğince sanatsal, bazen çocukluğunda pompalanmış korkusuna ve öfkesine kapılan serseri, bazen de en vahim konularda bile dobra bir adam.

Filmde Bono, Sean Penn ve Harry Dean Stanton gibi ünlü hayranlarının övgülerinin yanısıra, basımcılardan, içki arkadaşlarından ve sevgililerinden anekdotlar ve içyüzünü ortaya çıkaran bilgiler de bulunuyor. Ancak, çeşitli kaynaklardan toplanan olağanüstü arşiv görüntüleri sayesinde, filmin asıl yıldızı, kapısına gelen herkesle konuşmaya gönüllü görünen Bukowski’nin kendisi.





10 yorum :

Başka sitelerde bulamamıştım ilk burda altyazılı olarak izledim yüklediğiniz için teşekkürler

Charles Bukowski'nin yaşantısına dair bu çok güzel belgesel çalışmayı yayınladığınız ve türkçe alt yazılı izleme olanağı sunduğunuz için çok teşekkürler...

Böylesine güzel film ve dokümanları bir araya getirerek bizlerin de ulaşmasını sağlamış olmanız çok güzel. Ellerinize sağlık. Saygılar.

çok aramıştım bulamamıştım thanks bro

altyazılı 1 şekilde olması çok iyi. harikasın dostum.

This video has been removed from public access.
diyor. tüh. bi hevesle geldim, ağlayarak gidiyorum.

link yenilenmiştir. iyi seyirler...

ben de çok teşekkür ederim. hiçbir yerde bulamamıştım filmi.

Stay Real Bukowski hayatın boyunca hep "Gerçek kal"dığın için . Türkçe altyazılı olarak yayınladığınız için ayrı bir teşekkür ediyorum .

Yorum Gönder